acculine banner vert 840x150

Az Epson számos szoftvercéggel együttműködve mutatta be a kiterjesztett valóság és az okosszemüvegek közös üzleti előnyeit.
Az Epson Moverio okosszemüveg januári megjelenését követően az Epson a Mobile World Congress 2014 kiállításon bejelentette, hogy számos technológiai partnerével együtt mutatja be egyedülálló, binokuláris, átlátszó készülékének képességeit.
Annak ellenére, hogy főként nyomtatóiról és projektorairól híres, az Epson egyike azon cégeknek, akik elsőként mutatnak be hétköznapi használatra alkalmas, átlátszó okosszemüveget. A vállalat piacvezető projektor technológiáját felhasználva a Moverio BT-200 életre kelti a kiterjesztett valóságot (AR), és új lehetőségeket kínál a fogyasztóknak és az üzleti felhasználóknak az információközlés, a kereskedelem, a szakképzés és még sok más területen.

Az Epson jelenleg is számos szoftverfejlesztővel tárgyal, hogy még a májusi európai kereskedelmi forgalomba hozatal előtt forradalmian új applikációk készülhessenek mind a fogyasztói mind az üzleti felhasználók számára. Több mint 72 ezer látogatójával az MWC remek alkalom, hogy a vállalat bemutassa a Moverio kiterjesztett valóság-alapú alkalmazásainak üzleti előnyeit.

További részletek az IT&OFFICE következő számában. 

kkvdirect banner1