Az online hirdetési piac legnagyobb szereplője az év első felében világszerte az FMCG szektor lett – ezt mutatta ki egy felmérést, amelyet az USA-ból indítottak útjára. Az elektronikus hirdetések általában folyamatosan növekvő tendenciát mutatnak – a változás évről évre kb 11%, de a FMCG most kiemelkedő teljesítményt mutatott, az első fél éves növekedése 16%-volt az előző évi bázishoz képest. A szektor amúgy is növekvő piaci tevékenységet mutat ezen a területen : az előző három évben megháromszorozta az online hirdetésekre költött keretét, ami azért is feltűnő, mert offline kerete nem csökkent ilyen mértékben. Az FMCG piac várhatóan hosszabb ideig megőrzi vezető pozícióját a fejlődésben, kihasználva minden új digitális csatornát online és mobil formában is, hogy termékeit reklámozza és márkanevét tovább építse. A jövőben várhatóan a video hirdetések és a mobil piac kihasználása növekszik majd jelentősen, nem utolsó sorban annak köszönhetően, hogy a mobil alkalmazások világszerte egyre elterjedtebbek lesznek.

 

kkvdirect banner1