Az online hirdetési piac legnagyobb szereplÅje az év elsÅ felében világszerte az FMCG szektor lett – ezt mutatta ki egy felmérést, amelyet az USA-ból indítottak útjára. Az elektronikus hirdetések általában folyamatosan növekvÅ tendenciát mutatnak – a változás évrÅl évre kb 11%, de a FMCG most kiemelkedÅ teljesítményt mutatott, az elsÅ fél éves növekedése 16%-volt az elÅzÅ évi bázishoz képest. A szektor amúgy is növekvÅ piaci tevékenységet mutat ezen a területen : az elÅzÅ három évben megháromszorozta az online hirdetésekre költött keretét, ami azért is feltűnÅ, mert offline kerete nem csökkent ilyen mértékben. Az FMCG piac várhatóan hosszabb ideig megÅrzi vezetÅ pozícióját a fejlÅdésben, kihasználva minden új digitális csatornát online és mobil formában is, hogy termékeit reklámozza és márkanevét tovább építse. A jövÅben várhatóan a video hirdetések és a mobil piac kihasználása növekszik majd jelentÅsen, nem utolsó sorban annak köszönhetÅen, hogy a mobil alkalmazások világszerte egyre elterjedtebbek lesznek.