Az International Paper REY® márkaneve jelentős átalakításon ment keresztül, a márka azon törekvése részeként, hogy pozitív interakciót ösztönözzön az emberek, közösségeik és a bolygó között.

Egy felfrissített, mégis felismerhető logóval a hatalmas bevezetési kampány a REY® márkát „tudatos választásként” fogja megjelölni. Olyan értékeket hangsúlyozva, mint a fenntartható innováció iránti elkötelezettség, a környezetvédelem és a közösség részvétele, az új REY® megközelítést úgy alakították ki, hogy válaszoljon a végfelhasználók gondolkodási, kutatási és vásárlási módjára. Ezekre a kulcsfontosságú tényezőkre összpontosítva a International Paper célja a REY® név bizalmának és márkájának elismerése, és még erősebb szereplővé tétele az irodai papír szegmensben.

Amellett, hogy a REY® kiváló minőségű irodai papír, és sokoldalú termékpalettával büszkélkedhet, a papír alapanyagai 100% -ban fenntartható módon gazdálkodott erdőkből származnak, és ügyfeleik számára környezetbarát terméket kínálnak. Az összes Európában értékesített REY® papír hiteles, nemzetközileg elismert tanúsítvánnyal rendelkezik, ideértve az FSC®, a PEFC és az EU ökocímkét.

Az újratervezett REY® csomagolás 2019. negyedik negyedévben, és még inkább 2020-ban lesz elérhető.

kkvdirect banner1