acculine banner vert 840x150

Az Ambiente, a Christmasworld és a Paperworld szakkiállításokat közös rendezvényként, Nemzetközi Fogyasztási cikkek bemutatása - Különkiadás ( International Consumer Goods Show – Special Edition ) néven rendezik meg 2021. április 17. és 20. között Frankfurt am Mainban, egyszeri alkalommal. Ezt az élő eseményt kiegészíti a Consumer Goods Digital Days célzott digitális kínálata. Az összefonódás, az új dátum és az esemény hibrid jellege miatt a jelenlegi járványos körülmények között az egész iparágat érintő új, üzleti tevékenységet elősegítő szinergiahatások jelentkeznek.
Az elmúlt hetekben ismét lezajlott B2B események egyet bizonyítottak: a vásárok átfogó biztonsági koncepcióval sikeresen megvalósíthatók. A nemzetközi vásárok előkészítése azonban azt is magában foglalja, hogy a kiállítóknak most meg kell bízniuk a vásár szolgáltatóiban. Az Ambiente, a Christmasworld és a Paperworld kiállítóinak mintegy 85 százaléka külföldről érkezik Frankfurtba.

"A nemzetközi fogyasztási cikkek iparának résztvevői bíznak az Ambiente, a Christmasworld, a Creativeworld és a Paperworld 2021.es megtartásában. Sok vállalat reméli, hogy a vásáron való jelenlétük lendületet ad az üzletüknek a gazdaság újrakezdése után. Minden eddiginél jobban elkötelezettnek érezzük magunkat ezen szükség mellett "- magyarázza Detlef Braun, a Messe Frankfurt GmbH igazgatóságának tagja.
A nemzetközi utazókra vonatkozó folyamatos utazási korlátozások miatt egy későbbi időpont, 2021 április, nagyobb biztonságot nyújt a kiállítók számára. A Messe Frankfurt ezért úgy döntött, hogy a fogyasztási cikkek vásárainak egyszeri átszervezését hajtja végre, és egy közös kiállítást rendez 2021. április 17–20 között. Első alkalommal kísérik a kiállítást a Fogyasztási cikkek digitális kínálata renddezvény.
A Creativeworld tisztán digitális kínálata is látható lesz itt, amelyet 2021-ben nem rendeznek meg élő eseményként. "A fogyasztási cikkek iparának trendorientált rendelési ciklusai év eleji eseményt igényelnek. Az egyesülés Az Ambiente, a Christmasworld és a Paperworld új elnevezéssel International Consumer Goods Show néven jelenik meg – ez a Special Edition minden résztvevő számára lehetőséget kínál üzleti találkozókra, megrendelésre és hálózatépítésre Frankfurtban, ez a legjobb válasz a jelenlegi kihívásokra "- magyarázza Stephan Kurzawski, a Messe Frankfurt Exhibition GmbH vezetőségének tagja.
A fogyasztási cikkek digitális napjai a nagyobb elérés garanciájaként 2021-ben újdonságot jelentenek a kibővített digitális kínálatokkal is, amelyeket első alkalommal és az élő vásárral egyidejűleg Consumer Goods Digital Days néven rendeznek meg. A párkeresés, az élő közvetítés és az ismeretátadás, valamint a Nextrade oszlopaira építve a kiállítóknak és a látogatóknak egyaránt lehetőségük lesz hálózatba szervezni, inspirációt találni és megrendeléseket leadni közvetlenül a jelenléti esemény mellett és azon túl is.
Kurzawski elmagyarázza: "Új digitális kínálatunkkal a kiállítóknak és a vásárlóknak a helyszínen és az interneten kínáljuk a legjobb előfeltételeket értékesítésük, marketingjük és ezáltal vállalati céljaik eléréséhez. Ez egy olyan befektetés, amellyel meggyőződésünk szerint továbbra is az üzleti találkozók legjobb partnerei lehetünk ".
A Nextrade alkalmazásával a kereskedelmi vásárok digitális kiegészítésének pályáját már a jelenlegi koronajárvány előtt is kijelölték. A ”home and living” ipar B2B piaca egész évben 7/24 – ben elérhető, rendelési és kiállítási platform 2019 óta.
Nemzetközi Fogyasztási cikkek bemutatójával az International Consumer Goods Show – Special Edition, virtuális bemutatótermeit hozzáadják a Nextrade Ambiente termékszegmenseihez, így a Christmasworld és a Creativeworld felkerül a kínálatba.
Az International Consumer Goods Show – Special Edition és a Consumer Goods Digital Days 2021. április 17. és 20. között kerülnek megrendezésre Frankfurt am Mainban.

kkvdirect banner1