A Home of Consumer Goods (Fogyasztói cikkek otthona) mottóval a Messe Frankfurt a világ leginnovatívabb és legátfogóbb fogyasztási cikk vásárát kínálja 2023-tól.Frankfurt am Main, 2022.02.10. A Messe Frankfurt aktívan teljesíti küldetését, hogy előmozdítsa a gazdaságot azáltal, hogy új platformokat hoz létre a globális fogyasztási cikkek iparága számára.

Első lépésként 2023 februárjától a három vezető fogyasztási cikk vásár, az Ambiente, a Christmasworld és a Creativeworld, 2023. február 3/4. és február 7. között, első alkalommal kerül megrendezésre a frankfurti kiállítási központban. A fogyasztási cikkek otthona, az újratervezett kínálat egyedülállóan átfogó termék- és megoldásportfóliót kínál, és aktívan kiaknázza a szinergiahatásokat a kiállítók, a látogatók és a média számára. Második lépésben a három vezető vásár Global Sourcing szekcióját egyetlen közös kínálatba vonják össze, és kihelyezik a nemzetközi piacra is. Ezt a stratégiai fejlesztési lépést az év második felében egy új, regionális alapú Design & Lifestyle kínálat egészíti ki Frankfurtban.A globális fogyasztási cikkek iparága felfordulásban van. Az alapvető paraméterek megkérdőjeleződnek. A kiskereskedelem és a forgalmazás új formái, a digitalizálás minden aspektusában megjelenik az értékesítés helyén is, az online értékesítési részesedések növekedése, a vásárlók számának csökkenése az egykor vonzó kiskereskedelmi helyeken. A szűk keresztmetszetek és a világjárvány által befolyásolt üzleti utazási magatartás csak néhány a sokrétű, de kulcsfontosságú mozgatórugó közül, amelyek nap mint nap új kihívások elé állítják a piacokat. Emellett a már több mint két éve világszerte tomboló Covid-19 világjárvány hozzájárult a globális strukturális változások felgyorsulásához. Ezzel együtt jár az életszemlélet, az életmód és a fogyasztói magatartás egyre gyorsabb változása."

A Messe Frankfurt válaszokat ad a jelenlegi változásokra és kihívásokra, és újradefiniálja a holnap piactereit. Az innovatív formátumok helyi és nemzetközi kialakításával növekedési lehetőségeket teremtünk, tájékozódást és biztonságot nyújtunk a változékony időkben, és aktívan segítjük az átalakulóban lévő globális iparág kialakítását. " - mondja Detlef Braun, a Messe Frankfurt igazgatótanácsának tagja. "Négykomponensű stratégiánkkal egy olyan iparág új vezércsillagát hozzuk létre, amely otthonosan mozog Frankfurtban, és aktív és sikeres az egész világon. A „Fogyasztói cikkek otthona" mottóval újonnan létrehozott kínálat mellett, a közel-keleti és ázsiai fogyasztási cikkek vásáraink, a globális beszerzés célzott terjeszkedése és az innovatív, regionális kínálat a garancia a sikerre.""A fogyasztási cikkek otthona" a globális rendelési szezon új, egyablakos ügyintézője.

Első lépésként 2023-ban újragondolják a tavaszt a fogyasztási cikkek szektorában „A fogyasztási cikkek otthona” mottóval. 2023. február 3/4. és 7. között az Ambiente, a Christmasworld és a Creativeworl] először kerül egyszerre megrendezésre a világ egyik legmodernebb vásárközpontjában. Az egy időben három sikeres vezető szakkiállítás újonnan létrehozott kombinációja így egyesíti erősségeit, és így soha nem látott, egyidejűleg elérhető, jövőbe mutató termékskálát kínál minőségben és mennyiségben. Frankfurt ismét a globális rendelési szezon központja, amely fokozza a szinergiahatásokat és a hatékonyságot minden érintett számára, így ez az egyetlen átfogó inspirációs, rendelési és hálózatépítő esemény a globalizált iparág számára. Itt mutatkoznak be a legforróbb trendek, és megtapasztalhatók és láthatóak a globális metatrendek.

"Frankfurt tehát a globális fogyasztási cikkek iparának egyablakos ügyintézője. Itt dől el és formálódik a generációk életstílusa. Ezzel megbízhatóságot és növekedést kínálunk az iparágnak a kihívásokkal teli időkben. 2023 februárjától itt folyik majd az üzlet, ahol az emberek végre ismét eszmét cserélnek, és meghatározzák azokat a trendeket, amelyeket a fogyasztók világszerte tapasztalhatnak és vásárolhatnak a helyszínen és az interneten a következő 12-18 hónap során” – magyarázza Philipp Ferger, a fogyasztási cikkek vásárainak alelnöke. A szinergiában gazdag termékpalettát további termékcsoportok egészítik ki, és egy teljesen átrendezett csarnokszerkezetben mutatják be. A „Fogyasztói cikkek otthona” mottó alatt a három vezető szakkiállítás jövőbiztos találkozási pontja a kiskereskedelem minden formájának, valamint a HoReCa, a Contract Business és a Concept Decoration, így erősítve Frankfurt nemzetközi központként betöltött jelentőségét.Az Ambiente Working, a világ vezető szakvásárának új szekciója innovatívan és következetesen épít a frankfurti Paperworld sikereire.
Az otthon és az iroda, az életmód és a munkastílus kombinációja továbbra is meghatározza azt, ahogyan itt élünk és dolgozunk

 

kkvdirect banner1