acculine banner vert 840x150

A NAUTILUS® márkafrissítés részeként a Mondi a fenntarthatóságra összpontosítva egy új márkanevet fejlesztett ki „A természet szeretetéért” címmel.

A legfontosabb látvány a felső-ausztriai Gosau-tó látványát mutatja, amely a NAUTILUS® márka otthona. A márka szimbóluma a természetben is ered - a NAUTILUS® csiga - az aranyarányon alapszik. Annak érdekében, hogy ügyfeleinek kínálja a NAUTILUS® papírok sokféleségét, a Mondi új marketing és értékesítési eszközöket, valamint széles mintaportfóliót fejlesztett ki irodai és professzionális nyomtatási alkalmazásaihoz.

2020-ban a Mondi piacra dobta a NAUTILUS® család három új tagját, a NAUTILUS® ProCycle-ot, a NAUTILUS® ProCycle nagysebességű tintasugarat és a NAUTILUS® SuperWhite-t a HP Indigo számára.

„A Mondiban úgy gondoljuk, hogy minden termékünknek fenntarthatónak kell lennie a kialakítás szempontjából. Széles portfóliónkkal, szoros szállítási és terjesztési partnerségünkkel, valamint a természeti erőforrások felhasználásának megfontolt megközelítésével, amelyet új NAUTILUS® márkakialakításunk tükröz, biztosítani akarjuk, hogy ügyfeleink megtalálják a megfelelő újrahasznosított papírt a különböző alkalmazásokhoz, legyen az ipari, irodai vagy személyes célokra ”- mondta Johannes Klumpp, a Mondi Uncoated Fine Paper marketing és értékesítési igazgatója.

kkvdirect banner1