acculine banner vert 840x150

A BIC frissítette az irodaszerek értékesítését. Miközben a piacok továbbra is kihívást jelentettek, a BIC az e-kereskedelem növekedését folytatta, és innovatív termékekbe fektetett be.

Miközben Európában alacsony az egy számjegyű növekedés és Észak-Amerika lapos volt, 2019-es teljesítményt negatívan befolyásolta az indiai nettó eladások csökkenése. A teljes 2019-es árrés 6,2% volt, szemben a 2018-as 8,1% -kal a magasabb nyersanyagköltségek és a kedvezőtlen árfolyamok miatt.

A BIC azt mondta, hogy felülmúlja az általános európai piacokat, növekvő részesedéssel olyan kulcsfontosságú országokban, mint Franciaország és az Egyesült Királyság. Hozzáadott értékű termékei, köztük a BIC®Gelocity Full Grip és a BIC® Intensity Medium filctoll jól teljesítettek. E-kereskedelme 14% -kal nőtt az előző évhez képest.   

kkvdirect banner1