acculine banner vert 840x150

Az ACCO Brands beszámolója szerint a nettó árbevétel 0,7 százalékkal 1 955,7 millió dollárra növekedett a 2018. évi 1 941,2 millió dollárról, amelyet a nemzetközi akvizíciók és az észak-amerikai erős eladások okoztak, amelyeket részben ellensúlyozott a negatív deviza. Az összehasonlítható értékesítés 0,8 százalékkal nőtt az észak-amerikai eladások magasabb szintjén, amelyet az infláció és a tarifák ellensúlyozása érdekében alkalmazott magasabb árak okoztak.

Az ACCO Brands EMEA árbevétele 569,3 millió dollár volt, amely 5,9 százalékkal alacsonyabb, mint a 2018. évi 605,2 millió dollár, elsősorban a kedvezőtlen deviza miatt, amely 5,6 százalékkal csökkentette az értékesítést. Az összehasonlítható árbevétel 0,3 százalékkal csökkent. A 2018. évi eredmények kedvezően hatottak az Európa új adatvédelmi törvényéből fakadó erős kereslet miatt, ami megnehezítette a 2019. évi eladások összehasonlítását. Az erős első negyedév után a kereslet enyhült a második és a harmadik negyedévben, majd a negyedik negyedévben szinte egyenlőtlen lett.

"Nagyon elégedett vagyok a negyedik negyedév és a teljes év eredményeivel, és szeretnék gratulálni az ACCO Brands munkatársainak az éves értékesítés és a kiigazított EPS teljesítéséhez, valamint a valaha elért második legnagyobb szabad cash flow-hoz" - mondta Boris Elisman, elnök-vezérigazgató, az ACCO Brands ügyvezetõje. "Cégünk egy új évtizedbe kezd növekvő, jól diverzifikált, márkás fogyasztói, iskolai és irodai termékek üzletágaként, amelynek eredménye a termékinnováció, az erőteljes piaci megvalósítás és a hatékony működés. 2020-ban újabb évre számítunk. az erőteljes haladás a stratégiai követelményeinkkel szemben "- tette hozzá Elisman.

kkvdirect banner1