A BIC a harmadik negyedév eredményéről számolt be. Miközben a piacok továbbra is kihívást jelentettek és versenyképesek voltak az írószer-üzletág számára, a BIC azt mondta, hogy folytatja növekedését az e-kereskedelemben, és olyan innovatív termékekbe fektet be, mint a BIC® BodyMark tetoválás toll és a BIC® Gelocity termékcsalád.

A BIC hozzáteszi, hogy ma az első számú az írószeriparban, 9% -os globális piaci részesedéssel, a golyóstollakban, a mechanikus ceruzákban és a javító termékekben meglévő történelmi vezetőségének köszönhetően.

Franciaországban a BIC részesedése a hanyatló piacon (értékcsökkenés 4,5% -kal) a Vissza az iskolába folyamatban a tizenkettedik egymást követő évben, 1,4 pontot szerzett az érték piaci részesedésében. A BIC eladási eredménye jó volt Dél-Európában, nevezetesen Ibériában a Vissza az iskolába szezonban.

Az Egyesült Államokban az általános írószerpiac értéke 3,0% -kal nőtt az iskolai iskolaszakban. A Ball Pen szegmens értéke 5,0% -kal csökkent, míg a Gel / Roller szegmens 6,0% -kal növekedett.

kkvdirect banner1