94 országból több mint 13 ezer kiskereskedelmi szakember látogatta meg a kiskereskedelmi technológia vezető vásárját. A tapasztalatok szerint felvirágzott a kora kiskereskedelmi IT-beruházásoknak, amelyet a kiállításon minden résztvevő első kézből tapasztalhatott meg. A kiállítás trend témái: Omnichannel, készpénzmentes üzletek, KI és IoT  voltak.

Az EuroCIS 2019, a kiskereskedelmi technológia vezető vásárja, 2019. február 21-én csütörtökön fejeződött be Düsseldorfban. A kiállítók, a látogatók és a rendezvényszervezők nagyon elégedettek voltak az esemény menetével. Három napon keresztül 392 országból érkezett 482 kiállító mutatta be a trend-meghatározó informatikai megoldásokat a kiskereskedelem minden területén. Jó több mint 13 000 szakértő érkezett a városba, hogy megtudja, mi az a kínálat, amelyet kifejezetten a kereskedelemre és partnereire szabtak. A tavalyi adatokhoz képest a látogatók száma 10 százalékos növekedését mutat, ami kiemelkedő a kiállítások területén. A látogatók oldalán 94 nemzet képviseltette magát.

"Mint minden szektorhoz hasonlóan, a kereskedelmet egyre inkább az adatok vezérlik. Az EuroCIS 2019 lenyűgözően támasztotta alá, hogy a technológia a döntő tényezővé válik a kiskereskedők számára és az ügyfél javára. Az EuroCis évekkel ezelőtt kezdte meg ragyogó sikertörténetét. Tekintettel a kiállítás általánosan progresszív digitalizálására és magas fokú specializációjára, feltételezzük, hogy az elkövetkező években tovább fogja bővíteni ezt a sikert." - jelentette ki Elke Moebius, a Messe Düsseldorf Kereskedelmi és Kiskereskedelmi Technológiájának globális vezetője.